Comunicare, marketing, PR şi branding

Supra-specializarea

𝐎 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚̆ 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐮 𝐯𝐨𝐫𝐛𝐞𝐬̦𝐭𝐞 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐢. E bine să avem experți. Dar când toți devin ultra-nișați, 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒅𝒆𝒎 𝒑𝒓𝒊𝒗𝒊𝒓𝒆𝒂 𝒅𝒆 𝒂𝒏𝒔𝒂𝒎𝒃𝒍𝒖.

𝐎 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚̆ 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐮 𝐯𝐨𝐫𝐛𝐞𝐬̦𝐭𝐞 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐢.

E bine să avem experți. Dar când toți devin ultra-nișați, 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒅𝒆𝒎 𝒑𝒓𝒊𝒗𝒊𝒓𝒆𝒂 𝒅𝒆 𝒂𝒏𝒔𝒂𝒎𝒃𝒍𝒖.

𝐒𝐔𝐏𝐑𝐀-𝐒𝐏𝐄𝐂𝐈𝐀𝐋𝐈𝐙𝐀𝐑𝐄𝐀.

Ne concentrăm pe optimizarea unui detaliu, fără să vedem întregul motor.

Facem campanii de marketing fără să știm 𝒐𝒃𝒊𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒖𝒍 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒅𝒆 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔.

Postăm pe social media fără o 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒈𝒊𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒈𝒓𝒂𝒕𝒂̆.

Gândim pe termen scurt, fără o viziune pe termen lung.

𝐔𝐧𝐝𝐞 𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐮𝐥?

Cel care conectează dots-urile.

Cel care știe să spună NU la ce nu aduce valoare pe termen lung.

𝑪𝒆𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒗𝒆𝒅𝒆 𝒃𝒓𝒂𝒏𝒅𝒖𝒍, 𝒄𝒍𝒊𝒆𝒏𝒕𝒖𝒍, 𝒄𝒂𝒏𝒂𝒍𝒖𝒍, 𝒑𝒓𝒐𝒅𝒖𝒔𝒖𝒍 𝒔̦𝒊 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕𝒖𝒍 𝒄𝒂 𝒖𝒏 𝒊̂𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈.

E timpul să vorbim despre strategii integrate, gândire holistică și leadership adevărat în marketing & business.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *