Comunicare, marketing, PR şi branding

Reach-ul nu este viziune

Reach-ul nu este viziune

O realitate ignorată: 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐮𝐥 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐝𝐮𝐬 𝐥𝐚 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚.

Azi, când spui „strategie de marketing”, mulți aud „strategie de social media”.

𝑪𝒂𝒎𝒑𝒂𝒏𝒊𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒆 𝒏𝒂𝒔𝒄 𝒑𝒆 𝑻𝒊𝒌𝑻𝒐𝒌, 𝒔𝒆 𝒗𝒂𝒍𝒊𝒅𝒆𝒂𝒛𝒂̆ 𝒑𝒆 𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒔̦𝒊 𝒎𝒐𝒓 𝒑𝒆 𝑭𝒂𝒄𝒆𝒃𝒐𝒐𝒌.

Inclusiv 𝒄𝒐𝒎𝒖𝒏𝒊𝒄𝒂𝒓𝒆𝒂 𝒑𝒐𝒍𝒊𝒕𝒊𝒄𝒂̆ 𝒔𝒆 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒅𝒊𝒏 𝒕𝒘𝒆𝒆𝒕-𝒖𝒓𝒊 𝒔̦𝒊 𝒑𝒐𝒔𝒕𝒂̆𝒓𝒊 𝒄𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉.

Dar marketingul nu e despre ce postează X, nici despre ce e trending.

E despre tine, 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝𝐮𝐥 𝐭𝐚̆𝐮, 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐬𝐮𝐥 𝐭𝐚̆𝐮, 𝐨𝐛𝐢𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐞.

Despre poziționare, diferențiere, viziune și construcție pe termen lung.

Când decizi în funcție de algoritmi și de ce „merge acum”, uiți cine ești.

Și atunci 𝐧𝐮 𝐟𝐚𝐜𝐢 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐢𝐞 — 𝐟𝐚𝐜𝐢 𝐜𝐨𝐩𝐲-𝐩𝐚𝐬𝐭𝐞.

E timpul să revenim la esență.

La 𝒎𝒂𝒓𝒌𝒆𝒕𝒊𝒏𝒈𝒖𝒍 𝒓𝒆𝒂𝒍, 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒈𝒓𝒂𝒕, 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒏𝒄𝒍𝒖𝒅𝒆 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒆𝒅𝒊𝒂, 𝒅𝒂𝒓 𝒏𝒖 𝒔𝒆 𝒓𝒆𝒛𝒖𝒎𝒂̆ 𝒍𝒂 𝒆𝒂.

Pentru că 𝐥𝐢𝐤𝐞-𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐮 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬𝐡𝐢𝐩.

𝐒̦𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡-𝐮𝐥 𝐧𝐮 𝐞 𝐯𝐢𝐳𝐢𝐮𝐧𝐞.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *